В Unilever підкреслюють, що компанія не бачить передумов для поліпшення ситуації в світовій економіці і готується до більш складних умов ринку.
Продажі компанії в першому півріччі виросли на 5,4% при постійному курсі валют і знизилися на 2,6% при поточному курсі валют. Базовий прибуток на одну акцію склав до 7,5% при постійному курсі валют, до 1,3% при поточному курсі валют.
«Не дивлячись на складні умови, викликані повільним зростанням світової економіки і посиленням геополітичної нестабільності, ми знову змогли збільшити прибуток на наших ринках, спираючись на конкурентоспроможність та інновації. Послідовність у роботі в період високої волатильності і стрімких змін, показує, що фокус на досягнення довгострокового результату себе виправдовує. Ми бачимо переваги реалізації такої стратегії в чотирьох диференційованих категоріях, які продовжують визначати інвестиції в наші бренди, інфраструктуру і співробітників. Ми готуємося до ще більш складних умов ринку в 2016 році і не бачимо жодних передумов для поліпшення ситуації в світовій економіці. На цьому тлі ми продовжуємо робити акцент на гнучкості нашої бізнес структури і серйозному контролі за витратами, реалізуючи ключові ініціативи, про запуск яких було оголошено в кінці минулого року. Нашим пріоритетом як і раніше є зростання, заснований на збільшенні обсягів і випереджаюче зростання наших ринків, постійне підвищення базової маржі операційного прибутку і стійкий грошовий потік», - прокоментував підсумки півріччя генеральний директор Unilever Пол Полман.
Щойно відбулась офіційна церемонія відкриття Східноєвропейського молочного конгресу
В преддверии открытия форума-выставки «Молочная и Мясная промышленность» руководитель
Минсельхоз намерен поддержать АПК, возмещая капзатраты и предоставляя субсидии по кредитам