Молочне дороги ведут в Китай?
26.04.2017
Джерело: The DairyNews
Регіон: Україна

«Давайте будемо відверті — Україна не була точкою перетину транзитних потоків з Китаю в Європейський Союз. Непрості відносини, торгова війна з Російською Федерацією, обмеження транзиту і простіша логістика. Для прикладу, китайські контейнери проходять кожні 15 хвилин через Мінськ та Брест. Я бачив інвестиції в дорожнє будівництво, реконструкцію залізничної інфраструктури, електрифікацію ряду напрямків, побудову терміналів в Бресті, на кордоні з Польщею та в Мінську», — сказав Віктор Довгань.

За його словами, разом з Китаєм Україна може реалізувати подібні проекти. І Україна отримає можливість, принаймні за півроку, з’явитись на карті Китаю як логістичний хаб.

«Особливо велику увагу Міністерство інфраструктури, в контексті конфлікту і війни з Росією, приділяє розбудові Південного Шовкового Шляху, маршрут якого пролягає через порти Одеси, далі — море на порти Грузії — Батумі, Хоті, залізниця Грузія — Азербайджан, далі –поромами через Каспій», — зауважив Заступник Міністра.

Він також додав, що один з пріоритетних проектів на морському шляху — це інвестиції в порт Чорноморськ і в залізничну паромну переправу через нього. Фактично, це ворота Шовкового Шляху в Україну та Європу.


Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

26.04.2017

Молочные дороги ведут в Китай?

25 апреля в Киеве прошёл украинско-китайский бизнес-форум, на котором обсуждалось сотрудничество двух стран, в том числе и в аграрной сфере. Насколько перспективным для Украины и украинских производителей молока и молочных продуктов является рынок Китая попытались разобраться в The DairyNews.
Lviv 2017 Agroport West
Милкиленд закроет комбинат в России