«Давайте будемо відверті — Україна не була точкою перетину транзитних потоків з Китаю в Європейський Союз. Непрості відносини, торгова війна з Російською Федерацією, обмеження транзиту і простіша логістика. Для прикладу, китайські контейнери проходять кожні 15 хвилин через Мінськ та Брест. Я бачив інвестиції в дорожнє будівництво, реконструкцію залізничної інфраструктури, електрифікацію ряду напрямків, побудову терміналів в Бресті, на кордоні з Польщею та в Мінську», — сказав Віктор Довгань.
За його словами, разом з Китаєм Україна може реалізувати подібні проекти. І Україна отримає можливість, принаймні за півроку, з’явитись на карті Китаю як логістичний хаб.
«Особливо велику увагу Міністерство інфраструктури, в контексті конфлікту і війни з Росією, приділяє розбудові Південного Шовкового Шляху, маршрут якого пролягає через порти Одеси, далі — море на порти Грузії — Батумі, Хоті, залізниця Грузія — Азербайджан, далі –поромами через Каспій», — зауважив Заступник Міністра.
Він також додав, що один з пріоритетних проектів на морському шляху — це інвестиції в порт Чорноморськ і в залізничну паромну переправу через нього. Фактично, це ворота Шовкового Шляху в Україну та Європу.
У Тернополі пройшов семінар щодо новацій у законодавстві з виробництва та обігу харчових продуктів
АМКУ разрешил "Кернелу" купить предприятия агрохолдинга "Агро Инвест Украина" серба Костича
Новый министр сельского хозяйства США заявил о решении вернуть ароматизированное молоко в школы
В Держпродспоживслужбі будуть впроваджені IT-системи з проведення протиепізоотичних заходів
Щойно відбулась офіційна церемонія відкриття Східноєвропейського молочного конгресу
В преддверии открытия форума-выставки «Молочная и Мясная промышленность» руководитель
Минсельхоз намерен поддержать АПК, возмещая капзатраты и предоставляя субсидии по кредитам