Дотации государства в помощь аграриям
28.12.2016

Коментар експерта

Сергій Вовченко, Голова Наглядової Ради «Молочний альянс»
Сергій Вовченко, Голова Наглядової Ради «Молочний альянс» :
DN: На Ваш погляд, як пройшов 2016 рік для молочної галузі? З якими проблемами зіткнулися учасники галузі? Які нові можливості з'явилися? 

СВ: Можу сказати точно, 2016 рік був важким для молочної галузі. По-перше, в цьому році знизилось виробництво молока; по-друге, ціна на сировину зростала протягом всього року і досягла непередбачуваної висоти, і, по-третє, платоспроможність населення різко знизилась, що вилилось в падіння споживання молочної продукції. Але якщо казати про ГК «Молочний альянс», то нам в цьому році вдалося зробити немало. Змогли вийти на ринок ЄС. Навесні ми здійснили пробну поставку молочної продукції до Болгарії, влітку – першу в історії сучасної України промислову поставку сухого знежиреного молока до ЄС у рамках річних квот, а у грудні – першу поставку солодковершкового масла до Голландії. Окрім того, у 2016 році ми здійснювали поставки своєї продукції до Китаю, ОАЕ, Лівії, країн СНД. 

DN: Ваші результати в 2016 році? 

СВ: Перш за все, ми не втратили обсяги переробки молока в порівнянні з попереднім роком - це більше 360 тис. тон. Усі підприємства холдингу були завантажені роботою, не було потреби зупиняти виробництво, як це доводилось робити тоді, коли експортували до Росії, а вона з надуманих причин без попередження блокувала поставки. Звичайно ж, для нас показовим став результат в експорті – це вихід нашої продукції на ринок Євросоюзу та освоєння інших нових ринків. Окрім того, одним із ключових показників є покращення якості нашої продукції. Це стало можливим завдяки повному переходу ПАТ «Яготинський маслозавод» на закупівлю високоякісного молока у фермерських господарств та відмова від молока з дворових господарств. Безумовно, в обставинах зниження платоспроможності споживачів, виробникам достатньо складно випускати нові види продукції. Проте, нам в цьому році все ж таки вдалося розшири асортиментний портфель кисломолочної продукції та сирів, а також створити абсолютно новий продукт в дитячому сегменті – готові молочні каші. 

DN: 2017 рік - яким він буде для галузі? На чому б Ви хотіли сфокусуватися в наступному році? 

СВ: Яким буде наступний рік, зараз говорити досить складно. Однозначно, легким він не буде, оскільки скорочуватиметься поголів’я корів в приватних домогосподарствах і, відповідно, ціна на сировину залишиться високою. Проте, ми сподіваємось, що наступний рік буде кращим за попередній за рахунок пожвавлення економіки і поліпшення добробуту громадян. Щодо нашої компанії, то ми плануємо й надалі розвиватись. Зокрема, у 2017 році ми намітили запуск нової категорії продукції для дітей віком від 3-х років, абсолютно нових позицій в сегменті кисломолочних та сичужних сирів. Звичайно ж, ми продовжуватимемо переоснащення виробничих потужностей наших підприємств, будемо розширяти географію наших зарубіжних продажів. 

Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

Молочные новости Грузии
23.02.2017

Dermatitis Nodularis

На сегодняшний день нодулярный дерматит – это не самое актуальное заболевание в Украине, хотя бы потому, что в стране последние несколько лет не было зафиксировано ни одного случая заражения. При этом, с приходом весны проблема может стать актуальной.