Молочне дороги ведут в Китай?
28.12.2016

Коментар експерта

Сергій Вовченко, Голова Наглядової Ради «Молочний альянс»
Сергій Вовченко, Голова Наглядової Ради «Молочний альянс» :
DN: На Ваш погляд, як пройшов 2016 рік для молочної галузі? З якими проблемами зіткнулися учасники галузі? Які нові можливості з'явилися? 

СВ: Можу сказати точно, 2016 рік був важким для молочної галузі. По-перше, в цьому році знизилось виробництво молока; по-друге, ціна на сировину зростала протягом всього року і досягла непередбачуваної висоти, і, по-третє, платоспроможність населення різко знизилась, що вилилось в падіння споживання молочної продукції. Але якщо казати про ГК «Молочний альянс», то нам в цьому році вдалося зробити немало. Змогли вийти на ринок ЄС. Навесні ми здійснили пробну поставку молочної продукції до Болгарії, влітку – першу в історії сучасної України промислову поставку сухого знежиреного молока до ЄС у рамках річних квот, а у грудні – першу поставку солодковершкового масла до Голландії. Окрім того, у 2016 році ми здійснювали поставки своєї продукції до Китаю, ОАЕ, Лівії, країн СНД. 

DN: Ваші результати в 2016 році? 

СВ: Перш за все, ми не втратили обсяги переробки молока в порівнянні з попереднім роком - це більше 360 тис. тон. Усі підприємства холдингу були завантажені роботою, не було потреби зупиняти виробництво, як це доводилось робити тоді, коли експортували до Росії, а вона з надуманих причин без попередження блокувала поставки. Звичайно ж, для нас показовим став результат в експорті – це вихід нашої продукції на ринок Євросоюзу та освоєння інших нових ринків. Окрім того, одним із ключових показників є покращення якості нашої продукції. Це стало можливим завдяки повному переходу ПАТ «Яготинський маслозавод» на закупівлю високоякісного молока у фермерських господарств та відмова від молока з дворових господарств. Безумовно, в обставинах зниження платоспроможності споживачів, виробникам достатньо складно випускати нові види продукції. Проте, нам в цьому році все ж таки вдалося розшири асортиментний портфель кисломолочної продукції та сирів, а також створити абсолютно новий продукт в дитячому сегменті – готові молочні каші. 

DN: 2017 рік - яким він буде для галузі? На чому б Ви хотіли сфокусуватися в наступному році? 

СВ: Яким буде наступний рік, зараз говорити досить складно. Однозначно, легким він не буде, оскільки скорочуватиметься поголів’я корів в приватних домогосподарствах і, відповідно, ціна на сировину залишиться високою. Проте, ми сподіваємось, що наступний рік буде кращим за попередній за рахунок пожвавлення економіки і поліпшення добробуту громадян. Щодо нашої компанії, то ми плануємо й надалі розвиватись. Зокрема, у 2017 році ми намітили запуск нової категорії продукції для дітей віком від 3-х років, абсолютно нових позицій в сегменті кисломолочних та сичужних сирів. Звичайно ж, ми продовжуватимемо переоснащення виробничих потужностей наших підприємств, будемо розширяти географію наших зарубіжних продажів. 

Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

26.04.2017

Молочные дороги ведут в Китай?

25 апреля в Киеве прошёл украинско-китайский бизнес-форум, на котором обсуждалось сотрудничество двух стран, в том числе и в аграрной сфере. Насколько перспективным для Украины и украинских производителей молока и молочных продуктов является рынок Китая попытались разобраться в The DairyNews.
Lviv 2017 Agroport West
Милкиленд закроет комбинат в России